Monday 5 May 2014

Vrijstaande wastafel en zitbaden voordelig bij Sanitairtoppers.nl

Eigenlijk heb ik maar een piepklein badkamertje. Maar ondanks de kleine oppervlakte, wilde ik er wel een mooie en praktische ruimte van maken. Ik heb al heel wat inspiratie opgedaan door diverse magazines te bekijken en heb besloten dat ik mijn douchecabine ga verruilen voor een klein bad. Ik wist niet dat ze bestonden, maar er blijken zitbaden verkrijgbaar waarin je, zoals de naam al doet vermoeden, niet languit kunt liggen, maar alleen kunt zitten. Door de beperkte afmetingen van zo’n bad, past deze makkelijk in mijn badkamer en wanneer ik er dan een badwand voor plaats, kan ik er ook gewoon staand in douchen. Zo sla ik twee vliegen in één klap. De perfecte oplossing voor een kleine badkamer. Verder wilde ik een wandcloset en een vrijstaande wastafel aanschaffen. Dit moest natuurlijk wel allemaal binnen mijn budget passen.  
De vloer- en wandtegels had ik al uitgezocht en besteld. Ik had grote witte tegels uitgezocht die mijn badkamer optisch groter zouden doen lijken. Het was nu een kwestie van het vinden van het juiste sanitair. Online had ik al wat websites bekeken. Ik had prachtig sanitair gezien, maar van de prijzen vielen me vies tegen. Natuurlijk wilde ik kiezen voor kwaliteit, maar het moest wel betaalbaar blijven. De site van Sanitairtoppers.nl sprak me daarom direct aan. Niet alleen vanwege het grote aanbod, maar vooral de prijzen maakten me enthousiast. Grote bekende merken, maar dan tegen uiterst scherpe prijzen. Ik heb dan ook meteen het assortiment zitbaden bekeken. Het duurde niet lang of ik had het perfecte exemplaar gevonden. Ook zocht ik een badwand uit. De volgende stap was het vinden van een wastafel. Na het zien van een vrijstaande wastafel inclusief kast zodat ik ook direct opbergruimte had voor handdoeken en andere toiletartikelen, was mijn zoektocht geslaagd.

Het online bestellen en betalen op de site van Sanitairtoppers.nl was zo voor elkaar. Mijn vader en vriend hadden al toegezegd  me te helpen met de verbouwing. Over enkele weken kon ik eindelijk genieten van een badkamer helemaal door mijzelf samengesteld. Ik kan niet wachten het eindresultaat aan mijn vriendinnen te laten zien!

No comments:

Post a Comment