Thursday 8 May 2014

Staande toiletten, toiletmeubel of ander sanitair zo besteld bij Sanitairtoppers.nl

Onze toiletruimte irriteerde mij al jaren. Het sanitair functioneerde prima, daar niet van, maar het was zwaar verouderd. In mijn optiek is het ongelooflijk dat groen sanitair ooit een trend is geweest. En dan die tegels. Het is net alsof je bij je overgrootmoeder op bezoek bent. Alleen de gehaakte kleedjes ontbreken nog. Omdat we eerder al de keuken en de badkamer hebben gerenoveerd en hier aardig wat geld in is gaan zitten, waren we aan het toilet nog niet toegekomen. Hier zou eindelijk verandering in komen.
Mijn man had twee weken vakantie en wilde een deel van zijn vrije dagen gebruiken voor het opknappen van ons kleine groene kamertje. Ik heb me dan ook vol overgave gestort op het uitzoeken van een nieuw toilet en een bijpassend toiletmeubel. Het leek me het meest logisch mijn zoektocht online te beginnen. Op deze manier kon ik het aanbod uitgebreid vergelijken. Al vrij snel kwam ik op de website van Sanitairtoppers.nl terecht. Dit bleek niet alleen een webshop met een enorm aanbod sanitair, de prijzen waren er ook nog eens zeer aantrekkelijk. Allereerst heb ik de toiletpotten bekeken. Staande toiletten en wandclosets, alles van de bekende topmerken en zeer scherp geprijsd. Hoewel de staande toiletten er goed uitzagen en ook prima in ons budget pasten, besloot ik toch voor een wandcloset te kiezen. Niet alleen omdat dit praktisch is met bijvoorbeeld het reinigen van de vloer, maar ook omdat het een zeer moderne uitstraling heeft. Al snel had ik het perfecte model gevonden.

De volgende stap was het vinden van het perfecte toiletmeubel. Ook op dit gebied bleek de keuze zeer groot. Uiteindelijk viel mijn oog op een uitvoering met een kastje en lade in grijs eiken. Zeer modern en goed passend bij de grijze vloertegels die we hadden uitgezocht.
Ik liet mijn man zien wat ik op de site van Sanitairtoppers.nl gevonden had en ook hij was direct enthousiast. We besloten het door mij uitgekozen sanitair en de overige materialen die mijn man nodig had om alles te installeren dan ook online te bestellen. Vaarwel groen sanitair, ik kan niet wachten tot mijn man aan de slag gaat!

No comments:

Post a Comment