Tuesday 27 May 2014

Van toiletkranen tot vrijstaande wastafel bij Sanitairtoppers.nl

Ook al is het het kleinste kamertje in huis, ik wilde de toiletruimte dolgraag opknappen. Het staande toilet wilde ik vervangen door een modern wandcloset en het oude fonteintje door een mooie wastafel. Mijn goede vriendin heeft het nieuwe sanitair voor haar badkamer online besteld bij Sanitairtoppers.nl en dit is haar uitstekend bevallen. Ook ik wilde kiezen voor kwaliteit en het gemak van online bestellen sprak me wel aan. Ik heb daarom direct een kijkje genomen op deze website.
Mijn vriendin had me al verteld dat het assortiment er groot is. Ze heeft niet overdreven. Op mijn gemakje heb ik alles bekeken. Want dat is natuurlijk het voordeel van online winkelen. Shoppen wanneer het jou uitkomt, desnoods in je pyjama. Al snel had ik een mooi hangend toilet gevonden en een prachtige vrijstaande wastafel gezien. Door het kleine kastje eronder had de vrijstaande wastafel niet alleen een mooie uitstraling, maar was deze ook nog eens erg praktisch voor het opbergen van handdoekjes, toiletrollen of schoonmaakproducten. Deze moest het worden.
Het uitkiezen van de toiletkraan bleek lastiger dan ik gedacht had. Het assortiment toiletkranen is er eindeloos en waar moet je nu precies rekening mee houden. De moderne toiletkranen vond ik het mooist. Uiteindelijk koos ik voor een staand gebogen model in chroom. Verder had ik nog enkele onderdelen nodig zoals een sifon, een inbouwreservoir en een bedieningsplaat. Ook deze had ik al snel gevonden. Sanitairtoppers.nl heeft werkelijk alles op het gebied van sanitair. Het online bestelproces van bleek simpel en mijn aankopen waren dan ook zo gedaan. Spannend hoor.
Ik zou willen dat ik het kon, maar ik zie mezelf nu eenmaal geen toilet of wastafel aansluiten. Ik heb er dan ook voor gezorgd dat de gehele installatie door een vakman zal worden uitgevoerd. Dezelfde vakman die ook de badkamer van mijn vriendin verbouwd heeft. Hij heeft echt fantastisch werk geleverd. Zodra mijn nieuwe aankopen bezorgd zijn, neem ik direct contact met hem op om een afspraak te maken. Het zal dan niet lang meer duren tot dat ook het kleinste kamertje in huis voorzien is van een compleet nieuwe look.

No comments:

Post a Comment