Monday 5 May 2014

Staande toiletten of toiletmeubel nodig? Sanitairtoppers.nl heeft het!

Het heeft even geduurd, maar eindelijk is het zover. We zijn begonnen met het leggen van een nieuwe vloer in de gang. Nu we hiermee gestart zijn, kwamen we tot de conclusie dat het wel een mooi gezicht zou zijn om de tegels van de gang door te trekken tot in de toiletruimte. Zo zou er één mooi geheel ontstaan. We hadden hier in ieder geval genoeg tegels voor. Maar nu we de toiletruimte eens kritisch bekeken, bleek het nog niet zo’n gek idee ook de toiletpot en de wastafel te vervangen. We waren nu toch bezig.
Mijn vriend zou zich verder storten op het verwijderen van het oude laminaat en het plaatsen van de nieuwe tegels, terwijl ik opzoek zou gaan naar een betaalbaar toilet en een bijpassende wastafel. Na wat sites te hebben bekeken, kwam ik op de site van Sanitairtoppers.nl terecht. Wat me direct opviel was de diversiteit van het aanbod en de scherpe prijzen. Ook op het gebied van toiletten bleek er zeer veel keus. Van staande toiletten en hangtoiletten, tot toiletzittingen en alle benodigde losse onderdelen. Hoewel de staande toiletten er mooi uitzagen en bovendien goed betaalbaar waren, besloot ik dat een hangend model mijn voorkeur had. Niet alleen omdat het modern oogt, het is ook erg praktisch met schoonmaken. Al snel kwam ik een mooi exemplaar tegen, compleet met zitting. Het inbouwreservoir en verdere technische onderdelen mocht mijn vriend uitzoeken. Ook heb ik de wastafels en fonteintjes bekeken. Mijn oog viel op een prachtig toiletmeubel met grijs eiken. Deze kleur zou perfect passen bij de nieuwe vloertegels. Als ik het zo bij elkaar optelde, vielen de kosten mee. En voor mijn vriend zou het installeren van het toilet en het toiletmeubel geen enkel probleem zijn.

Enthousiast liet ik hem de site zien. Ook hij zag het direct zitten. Sanitairtoppers.nl verkoopt topmerken voor aanzienlijk lage prijzen. Wie wordt daar nu niet enthousiast van? Samen zochten we dan ook alle benodigde onderdelen uit en voerden onze adresgegevens in. Nadat de online betaling gedaan was, voelden we ons trots en blij. Binnenkort zou niet alleen de gang volledig opgeknapt zijn, ook de toiletruimte zou een compleet nieuwe look krijgen!

No comments:

Post a Comment