Saturday 24 May 2014

Van toiletkranen tot toiletmeubel, alles online besteld bij Sanitairtoppers.nl

Mijn vriend wilde me verrassen. Ontzettend lief natuurlijk. Het is hem alleen niet gelukt. Het probleem van mijn vriend is namelijk dat hij geen geheimen kan bewaren. Ik zag hem steeds achter zijn laptop zitten en wanneer ik in de buurt kwam, klikte hij gauw door naar een andere site. Verdacht gedrag. Hoewel de meeste mensen in een dergelijk geval overspel vermoeden, wist ik wel beter. Want die grijns op zijn gezicht sprak boekdelen. Dat hij iets van plan was, had ik al lang in de gaten. Toen hij opstond om zijn telefoon te beantwoorden, vergat hij zijn scherm te sluiten. Zo nieuwsgierig als ik ben, wierp ik snel een blik op zijn scherm. Er stond een pagina met toiletkranen open. Wat moest ik hier nu van denken?
Toen hij terug de woonkamer inliep en mij naar zijn laptop zag kijken, begon hij te lachen. Hij vertelde me dat hij van plan was me te verrassen met een compleet vernieuwde toiletruimte. Het verouderde sanitair was al jaren een doorn in mijn oog en hij had zich voorgenomen de handen uit de mouwen te steken en de toiletruimte van een nieuw toiletmeubel en wandcloset te voorzien. Wat een lieverd is het toch. Eindelijk zouden we een mooie toiletruimte krijgen. Iets wat al een tijd lang bovenaan mijn verlanglijstje stond.

Nu hij zijn geheim toch verklapt had, was geheimzinnig doen niet langer nodig. We hebben het sanitair dan ook gezellig samen uitgezocht. We kozen voor een prachtig toiletmeubel. Een natuurstenen wastafel met een klein kastje eronder voor wat extra opbergruimte. Op de pagina met toiletkranen zochten we een strakke designkraan uit. Ook het wandcloset hadden we al snel gevonden. Natuurlijk waren er ook nog allerlei technische onderdelen die besteld moesten worden. Omdat ik hier totaal geen verstand van heb, liet ik mijn vriend de benodigde onderdelen uitkiezen. Nadat we alles hadden gevonden, hebben we direct een online bestelling geplaatst. Dit was heel eenvoudig. Het was nu slechts de bezorging afwachten voordat mijn vriend aan de slag kon met het vernieuwen van het toilet. Ik kan haast niet wachten totdat het klaar is!

No comments:

Post a Comment