Wednesday 7 May 2014

Van Whirlpool baden tot zitbaden, sanitairtoppers.nl heeft wat je zoekt

Heb je er ooit bij stilgestaan hoeveel soorten badkuipen er op de markt zijn? Nou, ik in ieder geval niet. Want wanneer hou je je nu bezig met het aanschaffen van sanitair? Ik heb er nooit bij stilgestaan, totdat mijn vriendin en ik een aantal maanden geleden is onze nieuwe woning trokken. Een sfeervolle jaren dertig woning in zeer goede staat. We hebben de muren gewit, gordijnen gekocht en hier en daar wat houtwerk geschilderd, maar verder viel er niet veel te klussen.
Maar daar lijkt nu verandering in te gaan komen. Mijn vriendin heeft namelijk haar zinnen gezet op een bad. Ik vind de douchecabine in de badkamer meer dan prima, maar mijn vriendin mist het nemen van een warm bad. Voordat we gingen samenwonen en zij nog in haar appartement in Haarlem woonde, nam ze regelmatig een uitgebreid bad. Ze nam dan een boek of magazine mee en zat dan uren te lezen. Deze manier van ontspannen mist ze enorm.
Om mijn vriendin een plezier te doen, heb ik samen met haar diverse sites van sanitair winkels bekeken. Hoewel ik altijd dacht dat een bad gewoon een bad was, zag ik nu dat er echt allerlei soorten verkrijgbaar zijn. Whirlpoolbaden, zitbaden, vrijstaande baden, hoekbaden, duobaden, minibaden en waarschijnlijk nog veel meer. Daarnaast bleek er ook nog keus uit diverse stijlen en afmetingen. De zitbaden vielen direct af, want mijn vriendin wil juist in bad kunnen liggen. Ook de Whirlpool baden waren geen optie. Deze zijn natuurlijk een stuk duurder dan een gewoon bad en gingen dan ook ver boven ons gestelde budget.

De vrijstaande baden waren wel een optie. Op de site van Sanitairtoppers.nl zagen we een aantal zeer mooie exemplaren staan die ook nog eens betaalbaar bleken. Mijn vriendin was onmiddellijk enthousiast. Ze heeft alle modellen uitvoerig bekeken en vergeleken en uiteindelijk een keuze gemaakt. We hebben het bad direct besteld. Zodra het bad hier is, kan ik dus alsnog gaan klussen. Maar dat heb ik er graag voor over. Want het lijkt mij ook wel wat om na een werkdag te kunnen relaxen in een warm bad. 

No comments:

Post a Comment