Wednesday 2 July 2014

Van badwanden tot toiletzitting, alles besteld bij Sanitairtoppers.nl

Met 2 kleine kinderen is het badkamertafereel iedere dag weer een complete chaos. Mijn dochters willen altijd graag in bad, samen met zoveel mogelijk speelgoed. Emmers, gieters en barbiepoppen, alles moet mee. Het is dan ook ieder dag weer een waterballet. Maar omdat ze er zoveel plezier in hebben, laat ik ze maar begaan. Als de meiden eindelijk op bed liggen, ben ik nog een tijd bezig met het dweilen van de vloer en het opruimen van de rommel, terwijl ik natuurlijk veel liever bij mijn man op de bank ga zitten om even te ontspannen.
Wat we eigenlijk nodig hadden was een badwand. De meiden konden dan naar hartenlust spetteren zonder dat al het water op de grond terecht zou komen. Ik besloot dan ook eens te kijken naar de mogelijkheden op dit gebied. In de avond ben ik dan ook met de laptop op de bank gaan zitten om het aanbod van diverse sanitair winkels te vergelijken. De site van Sanitairtoppers.nl viel me op. Een groot assortiment met badwanden in alle soorten en maten en alle producten zeer scherp geprijsd. Ik had alles opgemeten en wist dan ook precies waarnaar ik op zoek was. Vooral de badwanden met een draaideur vond ik praktisch. Ik liet mijn man het exemplaar zien dat ik het beste in onze badkamer vond passen. Volgens hem was deze ook eenvoudig te installeren. Omdat mijn man wist hoe vervelend ik die kleddernatte badkamervloer iedere avond weer vond, stelde hij voor de badwand dan ook gewoon te bestellen. Ook heb ik gelijk naar een nieuwe toiletzitting gekeken. Ik koos een mooie houten toiletzitting uit, perfect passend bij ons badmeubel.

Het bestellen ging heel gemakkelijk. Een kwestie van de producten selecteren, je gegevens invoeren en online afrekenen. Het was nu dan ook nog slechts een kwestie van de bezorging afwachten. Mijn man kon de toiletbril en badwand dan bevestigen zodat onze dochters diezelfde dag nog in bad konden en ik voor de verandering eens niet zou hoeven dweilen. Wat een heerlijk vooruitzicht. Ik kan dan ook niet wachten tot dat de bezorgdienst van Sanitairtoppers.nl voor de deur staat!

No comments:

Post a Comment