Wednesday 25 June 2014

Uit alle ligbaden gekozen voor Villeroy en Boch baden bij Sanitairtoppers.nl

Niet eerder had ik er bij stil gestaan dat er op het gebied van badkuipen zoveel keuze is. Dit realiseer je je pas wanneer je er zelf één nodig hebt. Want wat is nu de beste soort? Waar moet je rekening mee houden en wat wil je eraan uitgeven? Ik wilde het oude sanitair van mijn badkamer dolgraag vervangen. Ik was al in een aantal winkels geweest waar ze me van advies hadden voorzien. Toch wilde ik alle informatie nog even laten bezinken.
Nadat ik nog eens goed over de verkregen informatie had nagedacht, besloot ik eens online te kijken naar het aanbod ligbaden. Want online is het natuurlijk veel gemakkelijker om te kunnen vergelijken. Gewoon thuis vanaf de bank met je laptop op schoot. Na diverse websites te hebben bekeken, opende ik de site van Sanitairtoppers.nl. Het bleek een site met een zeer uitgebreid aanbod sanitair. Op het gebied van baden bleek er zeer veel keus. Ligbaden, zitbaden, Whirlpool baden, Villeroy en Boch baden, vrijstaande baden, alle soorten bleken er verkrijgbaar. Ook de prijzen vielen me mee in vergelijking met wat ik bij andere zaken had gezien. Daarnaast sprak ook het voordeel van online bestellen me aan. Ik zou er dan immers de deur niet voor uithoeven.
Met name de Villeroy en Boch baden vond ik mooi. Wat een prachtige vormgeving. Maar dit merk is natuurlijk niet alleen bekend vanwege de mooie ontwerpen, maar ook vanwege de hoge kwaliteit. Ik besloot dan ook voor een bad van dit bekende merk te kiezen. De vrijstaande modellen vond ik het mooist. Ik koos er een vrijstaande badkraan bij uit. Mijn badkamer zou hiermee een echte design uitstraling krijgen.

Hoewel ik geen ervaring had met het doen van online bestellingen, bleek dit erg eenvoudig. Door de stappen te volgen, het invoeren van mijn adresgegevens en het bad online te betalen, was mijn bestelling gedaan. Ik ontving direct een bevestiging van mijn bestelling. Het was nu slechts een kwestie van de bezorging afwachten. Het klusteam heb ik al paraat en het zal dan ook niet lang duren voordat mijn gedateerde badkamer is omgetoverd tot een echte design badkamer.

No comments:

Post a Comment