Friday 4 July 2014

Van badkranen tot douchedeur, Sanitairtoppers.nl heeft het beste assortiment

Het douchegordijn in onze badkamer kon gewoon echt niet meer. Naast het feit dat een douchegordijn gewoon ouderwets is, er niet mooi uitziet, en er in verloop van tijd aanslag op komt te zitten, is het in de praktijk ook niet erg functioneel. Er komt tijdens het douchen iedere keer weer water onderdoor. Het ding blijft ook lange tijd nat en ook al heb ik al diverse keren een nieuwe gekocht, het ding ruikt alweer muf. Om voorgoed met deze ergernis af te kunnen rekenen, besloot ik dan ook op zoek te gaan naar een douchedeur.
Om mezelf een hoop tijd te besparen heb ik diverse websites van sanitair zaken bekeken. Op de site van Sanitairtoppers.nl bleef ik hangen. Op deze site was niet alleen het aanbod zeer uitgebreid, ook de prijzen waren aantrekkelijk. Werkelijk alles op het gebied van sanitair is er verkrijgbaar. Van toiletten en wastafels, tot aan badkranen en badmeubelen.
De perfecte douchedeur had ik dan ook al vrij snel gevonden. Precies de juiste afmetingen met een grote deur van gehard glas. Ik liet de afbeelding aan mijn vriend zien en hij zei dat hij de deur gemakkelijk zou kunnen bevestigen. Hij was het met me eens dat het douchegordijn vervangen moest worden. Hij wilde de rest van de site ook nog even bekijken. Met name de badkranen hadden zijn interesse. Onze huidige kraan bleef vaak druppelen en het leek hem daarom een goed idee ook deze te vervangen. We besloten dan ook zowel de douche en de kraan te bestellen. Dit bleek heel eenvoudig. Na het doen van de online betaling kregen we direct een bevestiging van onze bestelling toegestuurd.

De levertijd viel gelukkig erg mee en nadat de bezorger onze nieuwe aankopen had afgeleverd, is mijn vriend direct aan de slag gegaan met het installeren. Wat een ander aanzicht heeft de badkamer nu gekregen. Nu het lelijke douchegordijn is vervangen door de strakke, glazen deur oogt de badkamer veel moderner. De kraan bleek ook heel gemakkelijk aan te sluiten en van gedruppel zullen we geen last meer hebben. We zijn dan ook zeer tevreden met onze nieuwe aankopen en zullen de naam Sanitairtoppers.nl dan ook goed onthouden.

No comments:

Post a Comment