Tuesday 3 June 2014

Geen whirlpool baden maar wel een toiletmeubel gekocht

Het lijkt me fantastisch, het hebben van een eigen bubbelbad. Helaas heb ik maar een kleine badkamer en een beperkt budget, waardoor het wegdromen bij het overzicht whirlpool baden op de website van Sanitairtoppers.nl vrij zinloos is. Wie weet komt mijn droom ooit nog uit. Mocht ik in de toekomst verhuizen en een grotere badkamer hebben, dan ga ik zeker sparen voor een bubbelbad. Dan hoef ik bij het bekijken van al die mooie whirlpool baden niet alleen te dromen, maar kan ik er daadwerkelijk één kopen.
Maar goed, zover is het helaas nog niet. Voor nu was ik slechts op zoek naar een nieuw toiletmeubel. Ook erg leuk natuurlijk. Onlangs heb ik mijn toiletruimte wat opgeknapt. Ik heb de wanden opnieuw geschilderd en een nieuwe toiletrolhouder en toiletborstel gekocht. Ongelooflijk wat een paar kleine aanpassingen al niet doen. De ruimte ziet er nu een stuk moderner uit. Het kleine fonteintje is al jaren een ergernis. Het is klein, heeft een lelijke kleur en ik kan wel wat extra opbergruimte gebruiken. Een toiletmeubel is dan ook de perfecte oplossing. Op de site van Sanitairtoppers.nl heb ik zeer veel mooie uitvoeringen gezien. En ze zijn niet alleen mooi, maar ook nog eens heel betaalbaar. Na het gehele aanbod uitvoerig te hebben bekeken en vergeleken, heb ik een keuze kunnen maken. Een mooie witte wastafel met daaronder een kastje in grijs eiken en een deurtje met een soft close deur systeem. Nu liggen er her en der wat rommeltjes zoals handdoekjes, toiletrollen en toiletartikelen. Deze kan ik straks netjes opbergen waardoor de toiletruimte direct een stuk netter oogt.
Het online bestellen was zo voor elkaar. Het voordeel van online winkelen is natuurlijk het gemak. Je hoeft er de deur niet voor uit en ze komen je bestelling nog thuis bezorgen ook. Het ophangen van de nieuwe wastafel kan ik zelf. Gelukkig ben ik best handig. Wie weet kan ik in de toekomst ook mijn badkamer van een metamorfose voorzien. Ik kan dan misschien geen bubbelbad kopen, maar op de site heb ik zoveel mooi sanitair gezien, echt ongelooflijk. Ik ga er nu al voor sparen!

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Het Bubbelbad werkt fantastisch. Het bubbelbad is ook erg stevig. Het opblaasbare bubbelbad is ook weer makkelijk op te bergen.

    ReplyDelete
  3. Je kunt ook hier een kijkje nemen, dan zijn ze opblaasbaar en makkelijk op te bergen. En voor een mooie prijs. Ik heb namelijk recentelijk ook een Bubbelbad gehaald.

    ReplyDelete