Tuesday 25 March 2014

Bad kopen mijn grootste wens. Prachtige collectie ligbaden en zitbaden bij Sanitairtoppers.nl

Het was al jaren een droom van me. Het aanschaffen van een bad. Mijn man moest hoognodig de badkamertegels vervangen en dus was dit hét moment om mijn langgekoesterde droom in vervulling te laten gaan. Onze douche is prima, maar het nemen van een warm bad na een lange werkdag stond al een tijdlang bovenaan mijn verlanglijstje. Omdat er op dit gebied natuurlijk een enorm aanbod is, besloot ik me online te oriënteren. Ik bekeek tal van sanitair websites om zo de verkrijgbare modellen en ook de prijzen uitgebreid te kunnen vergelijken. De site Sanitairtoppers.nl sprak mij direct aan. Niet alleen vanwege het enorme aanbod, maar ook vanwege de scherpe prijzen.
Maar welk model was nu de beste oplossing voor ons? Het aanbod zitbaden is met name geschikt voor wie maar een beperkte ruimte tot zijn beschikking heeft, omdat deze baden kleiner zijn dan ligbaden. Je kunt er namelijk alleen in zitten. Hoewel onze badkamer niet erg groot is, besloot ik toch dat de zitbaden niet bij ons passen. Gewoon omdat ik graag languit wil kunnen liggen. Ik heb de collectie ligbaden dan ook uitvoerig bekeken. Het ligbad moest er natuurlijk mooi uitzien, maar vooral ook betaalbaar zijn. De prijzen van Sanitairtoppers.nl bleken sowieso al een stuk aantrekkelijker dan de prijzen op diverse andere sites. Ik besloot mijn man te vragen met me mee te kijken en samen een keuze te maken uit het aantrekkelijke aanbod. Veel tijd hadden we niet nodig. Al snel hadden we het perfecte ligbad uitgekozen en online besteld.

We zijn alweer een tijdje verder en mijn man en onze zoon zijn druk bezig met het opnieuw betegelen van de badkamer en het plaatsen van ons nieuwe ligbad. Wat fantastisch dat mijn wens na al die tijd dan toch in vervulling is gegaan! Ik kan haast niet wachten tot alles geïnstalleerd is en ik kan genieten van onze gloednieuwe aankoop. Wat zal onze badkamer er straks geweldig uitzien. Ik heb zelfs al een fles badschuim gekocht en ik verheug me op een heerlijk warm schuimbad waarin ik uitvoerig ga relaxen en ontspannen met een goed boek. 

No comments:

Post a Comment